Pazarlama, dijital pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler (PR) ajans Ajans Dijital Kalem’in iletişim danışmanlığı hizmeti sunduğu Generali Sigorta, müşterilerinin teknolojiden yararlanarak zamandan tasarruf etmesini sağlayan ve sigortacılık işlemlerini kolaylaştıran mobil uygulamasını hayata geçirdi. Generali Sigorta tarafından özel olarak geliştirilen ‘Generali Hesabım’ mobil uygulamasını telefonuna indiren müşteriler, artık birçok sigortacılık işlemini online olarak, 7/24, istedikleri yerde mobil uygulama üzerinden kendileri yapabilecek.
Tüm sigortacılık işlemleri daha hızlı ve daha kolay
Yaşadığı dijital dönüşüm ile sigortacılığa yeni bir soluk getiren Generali Sigorta’nın yeni uygulaması ile sigortacılık işlemleri daha kolay algılanabilir ve uygulanabilir hale geldi. “Generali Hesabım” uygulaması kullanıcılarına hasar işlemlerini takip etme, poliçe detaylarına kolayca ulaşabilme, tek tuşla acenteler ve çağrı merkezi ile iletişime geçebilme, acil durumlarda kolay iletişim sağlama ve kazandığı ödülleri kullanabilme gibi birçok sigortacılık işlemini yapma olanağı sunuyor. Ayrıca Generali Hesabım mobil uygulamasını indiren Generali Sigorta müşterileri, ilk girişe özel bir sürpriz ödülden yararlanma imkanına da sahip olacak.
Kerem Ölmez: “Müşterilerimizin ve acentelerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”
Sigortacılık işlemlerini kolaylaştıran yeni mobil uygulamayla ilgili bilgi sunan Generali Sigorta Direkt Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kerem Ölmez: “Dijitalleşen çalışma kültürümüz ve dijital alanda sunduğumuz yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle sektördeki ezberleri bozmaya devam ediyoruz. Son yıllarda Generali Sigorta’nın yaşadığı dijital gelişimin ve yenilenmenin ürünlerinden olan ‘Generali Hesabım’ mobil uygulaması sigortacılık hizmetlerine yeni bir soluk getiriyor. Yeni nesil uygulamamız sayesinde tüm sigortacılık işlemlerine tek bir alandan, tek tuşla, hızlı ve zahmetsizce ulaşma imkanı sağlıyoruz. Sektörü, acentelerimizi ve müşterilerimizi dijital yeni uygulamalarla buluşturmaya devam edeceğiz.” dedi.
Gurur duyulacak bir gelişmeyi de kamuoyuyla paylaşmak istediğini ifade eden Kerem Ölmez: “Generali Grubu’nun global mobil uygulama çözümünü kullanmaya ve geliştirmeye grup içerisinde İtalya, Almanya, Fransa gibi büyük pazarlarla birlikte ilk başlayan ülkelerden biri de Türkiye oldu. Bu gurur verici gelişme, ülkemizin potansiyeli ve Generali Türkiye’nin dijitalleşme ve inovasyonda öncü duruşunun bir sonucu.” dedi.