Ajans Dijital Kalem

Pazarlama, dijital pazarlama, halkla ilişkiler (PR) ve içerik üretimi ajansı Ajans Dijital Kalem; halkla ilişkiler, medya ilişkileri, pazarlama, dijital pazarlama, kişiye özel PR, içerik yönetimi, web tasarımı, yayıncılık tasarımı ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet veriyor.

Müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarına en iyi çözümü sunmayı, hedefe yönelik somut iletişimin hayat bulduğu tüm alanlarda hizmet vermeyi ve etkin iletişim çözümleri geliştirmeyi hedefleyen Ajans Dijital Kalem, faaliyetlerini İstanbul’daki ofisinden yönetiyor. Ajans Dijital Kalem’in İstanbul’daki merkez ofisine bağlı İzmir ofisi ise 2016’da İzmirlilere hizmet sunmaya başladı. 

Ajans Dijital Kalem, medya satın alma ve planlama süreçlerinin yönetiminin yanı sıra faaliyet raporlarının hazırlanması ve özel yazılım çözümleri alanlarında da müşterinin ihtiyaçlarına çözümler sunuyor. 

  • İletişimi her yönüyle bilen; iletişim danışmanı, pazarlama ve dijital pazarlama uzmanı, medya direktörü, sosyal medya uzmanı, gazeteci ve akademisyenlerden oluşan bir ekibiz. 
  • Türkiye’nin en güçlü metin yazarı kadrosuna sahibiz. 
  • İş süreçlerimizi, ekonomik ve siyasi konjonktüre hakim, alanında uzman danışmanlarla tasarlıyoruz. 
  • Oluşturduğumuz iletişim stratejilerinde “sizin” gerçeklerinizden yola çıkıyoruz. 
  • Pazarlama iletişimi alanındaki deneyimimizle ürün, pazarlama, marka ve satış stratejinize
    katma değer sağlıyoruz. 
  • Basın iletişiminin tüm alanlarında; geleneksel ve dijital iletişimde uzmanız. 
  • İletişimin tek atımlık işlerden ibaret olmadığına ve sürekliliğine inanıyoruz. 
  • Sosyal medya ağlarında kendi söküğünü en iyi dike(bile)n ajansız. 
  • Ajans Dijital Kalem, hizmet verdiği kurumların departmanı gibi çalışır. 
  • İletişimin tek atımlık işlerden ibaret olmadığını bilir, iletişimde sürekliliğe inanır. 
  • Mükemmeliyetçiliği elden bırakmaz, şeffaf ve dürüsttür. 
  • Entelektüeldir; sürekli gelişime, yenilenmeye ve bilginin gücüne inanır. 
  • Öncelikli hedefi müşterilerinin iş hedeflerine ulaştırmasına katkıda bulunmaktır. 
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutar, ancak müşterisinin çıkarları için gereken noktalarda, “hayır” demesi gerektiğini bilir. 
  • Aynı sektörde faaliyet gösteren birden fazla kuruluşa hizmet vermez.