Pazarlama, dijital pazarlama, halkla ilişkiler (PR) ve içerik üretimi ajansı Ajans Dijital Kalem’in iletişim danışmanlığı hizmeti sunduğu ve 150 yılı aşkın köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk sigorta şirketi olma unvanına sahip Generali Sigorta, acenteleriyle Webinar’da (internet semineri) bir araya geldi. “Müşteri Deneyimini Geliştirerek İşinizi Nasıl Büyütebilirsiniz?” başlıklı Webinar’da; değişen müşteri beklentileri, müşteri ilişkilerini iyileştirme yöntemleri ve müşteri ilişkilerinde dikkat edilmesi gereken noktalar konuşuldu. İnovasyon, girişimcilik, gelişen teknolojiler ve müşteri deneyimi alanlarında yazdığı kitaplar ve verdiği eğitimler ile tanınan Bora Özkent moderatörlüğünde gerçekleşen Webinar’da, Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir de yer alarak, acentelerin sorularını yanıtladı.
ajansdijitalkalem / Yazar hakkında