Pınar DEĞİRMENCİOĞLU

Pınar DEĞİRMENCİOĞLU

İletişim ve Marka Danışmanı

 1976 ABD doğumlu olan Pınar Değirmencioğlu, 1998 yılında ODTÜ İşletme bölümünden mezun oldu. Üniversite öğrenciliği döneminde reklam ajanslarında çalışmaya başlayarak iş hayatına ilk adımı atmış oldu. 1998 – 1999 yılları arasında LCW – LC Waikiki markasının Mağazacılık Açılış Operasyonları departmanında çalıştı. 2000 yılı başında Yapı Kredi Sigorta (eski Halk Sigorta) AR-GE biriminde görev aldı. 2005 yılı Haziran ayına kadar Yapı Kredi Sigorta’da underwriting, acente açılış, satış ve eğitim gibi farklı departmanlarında da çalıştı.

2006 yılında güzeller güzeli kızı Ezgi dünyaya geldi.

2007 yılında Aviva Sigorta’da Eğitim departmanını kurmak üzere görev alıp iş hayatına geri dönen Değirmencioğlu, bu görevini başarı ile tamamladıktan sonra Kurumsal İletişim departmanını da kurarak Aviva’daki görevine Kurumsal İletişim müdürü olarak devam etti. 2011 yılında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği’nin Kadir Has Üniversitesi’nde düzenlediği ”KSS Pazaryeri” etkinliğinde Aviva Sigorta’nın o yıl düzenlediği ”Sokaktan Okula” sosyal sorumluluk projesinin tanıtım standıyla ”En İyi Stant Ödülü”nü kazandı.  2013 yılında Groupama Türkiye’de Kurumsal İletişim müdürü olarak göreve başladıktan sonra reklam, halkla ilişkiler, sosyal medya ve dijital iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk, etkinlik ve organizasyon alanlarında bir çok farklı projenin çalışmalarını yürüttü. Çalıştığı dönemde ”Kafana Takma Sigortan Groupama” adlı reklam kampanyasıyla (bağımsız araştırmalara göre) 6 ay gibi kısa bir süredemarka bilinirliğinin yüzde 300 artırılması konusunda yöneticilik becerilerini konuşturdu. Groupama’nın faaliyette bulunduğu 12 ülkeden Groupama çalışanlarının katıldığı bir çok organizasyon ve yarışmada çok sayıda proje ve etkinlik ödülünü Groupama Türkiye’ye kazandıran Değirmencioğlu ayrıca Groupama’da çalıştığı süre içinde şirketine; 13. TÜHİD Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri – En İyi Kurumsal Sorumluluk (Sanat), 2015 Marketing Türkiye The One Awards – Marka Bilinirliğini En Çok Artıran Şirket (Sigorta) ve 2015 Media Cat Felis – Pazarlama Kampanyalarında Gerilla Pazarlama Kullanımı / Başarı (Küçük Ölçekli) ödüllerini kazandırdı.

Groupama’da bir çok başarılı proje ve çalışmaya imza atan Değirmencioğlu, 2015 sonunda görevinden ayrılarak her zaman hayalini kurduğu P-NAR İletişim Stratejileri & Çözümleri şirketini kurdu. Groupama, Generali gibi şirketlere iletişim alanında danışmanlık hizmeti sunmanın yanı sıra, Temel İhtiyaç Derneği, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı, Değiştiren Adımlar Derneği gibi bir çok dernek ve vakfa da İletişim ve Kaynak Geliştirme gibi alanlarda danışmanlık sağladı. Bu süreçte en keyif aldığı konulardan biri de farklı üniversitelerde derslere konuk konuşmacı olarak katılması.

Değirmencioğlu, farklı kültürleri keşfetmeyi, spor yapmayı ve dans etmeyi çok sever.

Konuşma ve Eğitim Başlıkları

Sigortacılığa giriş: “Başlangıç seviyesinde sigortacılık” – Sigortacılığın dünü ve bugünü!

Kurumsal İletişim: Mevcut ekonomik düzende kurumların rakiplerinden farklılaşması, öne çıkması için Kurumsal İletişim silahlarını en etkin şekilde kullanması gerekiyor. Doğru yerde, doğru zamanda, doğru kitleye, doğru şekilde seslenmenin önemi, kızışan rekabet ortamında her geçen gün artıyor. Peki kurumlar bunu nasıl yapıyor?

İç İletişim: Başarılı şirketlere bakıldığında çalışanların motivasyon ve bağlılıklarının bu başarıya doğrudan etkisinin çok yüksek olduğunu görüyoruz. Dünya genelinde firmalar artık insan odaklı çalışma anlayışını benimsiyor ve çalışanlarının bağlılığını artırıcı iç iletişim uygulamalarına, planlamalarına eskiye nazaran çok daha fazla önem veriyor. Dünyada ve Türkiye’de bu alanda neler yapılıyor, etkileri nasıl, daha fazla neler yapılabilir, birlikte bakalım…