FROM THE BLOG

“Yılın Seçilmiş Ürünleri” sahiplerini buluyor.

1987’den günümüze kadar 37 ülkede 3.5 milyar tüketiciye ulaşan ve Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2016’nın kazananları, 17 Mart 2016 tarihinde Soho House İstanbul’da düzenlenecek ödül töreniyle sahiplerini bulacak. Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Dijital Kalem’in basın iletişimi süreçlerini üstlendiği, üretici firmalar ve perakende, medya ve araştırma sektörünün önde gelen yöneticilerini bir araya getirecek ödül töreninde, araştırma şirketi Nielsen’in 4.155 tüketici ile yüz yüze görüşerek yaptığı anketler sonucunda kazanan ürünler açıklanacak. Son 23 ayda pazara çıkan ürünlerin katıldığı ve tüketicilerin ürünleri “albenisi”, “inovatif özelliği” ve “performansına” göre değerlendirdiği yarışmada ödül alacak ürünler, Türk tüketicilerinin referansı olan “Yılın Seçilmiş Ürünü (YSÜ)” logosunu 1 yıl boyunca tüm iletişimlerinde taşımaya hak kazanacak.

Türkiye’de ilk kez düzenlenecek program ve ödül töreniyle ilgili bilgi veren Yılın Ürünü Türkiye Kurucusu Çiğdem Micozkadıoğlu: “Yılın Seçilmiş Ürünü programı, 1987’den beri 3.5 milyar tüketiciyi yine tüketiciler tarafından seçilen en iyi yenilikçi ürünlere yönlendirerek onlar için alışveriş yapmayı daha kolay, ekonomik ve eğlenceli hale getiriyor. Diğer yandan da, üretici firmaları kalite ve inovasyon için ödüllendiriyor. Bu programı Türk tüketicileriyle buluşturmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Tüketiciler, 18 Mart’dan itibaren alışveriş yaparken, reklamları izlerken  “Yılın Seçilmiş Ürünü” logosunu görmeye başlayacak” dedi.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir