FROM THE BLOG

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu.

IMI Conferences tarafından bu yıl 10. kez düzenlenen ve sektörel başarının teşvik edilerek kalitenin arttırılmasına katkı sağlamayı amaçlayan Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu. Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Ajans Dijital Kalem’in de sponsorları arasında bulunduğu ve toplam 12 ana kategoride 15 kurumun ödül kazandığı törende, 251 ve üzeri koltuk kapasitesinde AVEA, 250’den az koltuk kapasitesinde ise Garanti Emeklilik “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi Ödülü’nü aldı.

Çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde bu yıl 32 kurum en iyiler arasında yer almak için yarıştı. Gecede, 10 yılda en fazla ödül kazanan çağrı merkezleri de ödüllendirildi. Akbank, Atos, Avea, Turkcell Global Bilgi, Yapı Kredi Bankası ve Vimer farklı kategorilerde 10 yılın en fazla ödül kazanan kuruluşları oldu. 

TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİ 2015 SONUÇLARI

251’den Fazla Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi AVEA

250’den Az Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi birincisi Garanti Emeklilik

En Övgüye Değer olan Generali Sigorta

En İyi Müşteri Deneyimi birincisi Pronet

En İyi Çağrı Merkezi Ortamı birincisi Euroke Sigorta

En Övgüye Değer olan Vodafone

En İyi Çağrı Merkezi Performans /Gelişimi birincisi Türkiye Finans

En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi birincisi ERİŞİM’den Çağla Çetinsoy

En Övgüye Değer olan Denizbank’tan Mevlüt Kaan Kaya

En İyi Çağrı Merkezi Takım Lideri birincisi CMC’den Tuba Tozlu

En İyi Eğitmen birincisi ATOS’dan Oktay Kendirci

En Övgüye Değer olan Callus’tan Şehmuz Şahbaz

En İyi Motivasyon Uygulaması birincisi Yapı Kredi Bankası

En Övgüye Değer olan Vodafone

En İyi Eğitim Programı birincisi Callus

En Övgüye Değer olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi

En İyi Telemarketing ve Satış Kampanyası birincisi Vodafone

En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması birincisi BSH

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir