FROM THE BLOG

Sevgililer Günü, yıllık e-ticaret hacminin %5’ini oluşturacak.  

Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Dijital Kalem’in hizmet sunduğu ve Dünyanın önde gelen e-posta, kişisel ürün tavsiye, sosyal ve mobil pazarlama çözüm sağlayıcılarından Avusturya merkezli teknoloji şirketi Emarsys, yıllık e-ticaret hacminin yüzde 5’ini oluşturan Sevgililer Günü özelinde gerçekleştirilen kampanyalarda dikkate alınması gereken 5 noktayı açıkladı.

Konuyla ilgili bilgi veren Emarsys Türkiye Ülke Müdürü Murat Erdör, 14 Şubat tarihinin birçok sektör için önem taşıdığını ve bu özel günün yıllık e-ticaret hacminin yüzde 5’ini oluşturduğunu vurgulayarak, kurumların geri dönüş oranlarını ve alışveriş miktarlarını artırabilmeleri için 5 önemli noktayı mutlaka uygulamaları gerektiğini ifade etti.

Erdör, Sevgililer Günü kampanyaları özelinde tavsiyeleri şöyle sıraladı:

  1. Başlıklarla ön plana çıkın

Kampanya başlıkları net olarak ana mesajı vermeli ve ilgi çekici olmalıdır. Başlığınızda, “Sevgililer Günü’ne özel ürünler” yerine “Sadece Sevgililer Günü’ne özel %70’e varan indirimler” cümlesi daha fazla dikkat çekebilir.

  1. Gönderim zamanına dikkat edin

Sevgililer Günü alışverişi e-ticaret alanında en çok hafta içi ve ofislerden yapılıyor. E-posta gönderimi yaparken bu detayı dikkate almanızda fayda var.

  1. Hatırlatma e-postasını unutmayın

Sevgililer Günü gelmeden önce müşterilerinize tekrar hatırlatma e-postası gönderip, hediye fikirleri hakkında bilgiler verebilirsiniz. 

  1. Segmente edin

Sevgililer Günü’nde sipariş veren erkekler, kadınlardan 2 kat daha pahalı hediyeler alıyor. Hedef grubunuzu erkek ve kadınlar olarak ayırıp, erkeklere kadın, kadınlara erkek hediye alternatifleri gönderin.

  1. Referans sunun

E-posta içeriğinizde ve web sayfanızda referanslara ve ürün değerlendirmelerine mutlaka yer verin. Birçok müşteri aynı ürünü satın alan kişilerin fikirlerine önem verir.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir