FROM THE BLOG

Pazarlama Otomasyonu ve Çok Kanallı Pazarlama…

B2C şirketlerine yönelik bulut pazarlama yazılımlarında öne çıkan Emarsys geçen ay yaptığı açıklamada Emre Güzey’in Türkiye Ülke Müdürü olarak atandığını duyurdu. Dijital pazarlamada 15 yılı aşkın tecrübeye sahip olan Güzey, Türkiye’de pazarlama otomasyonu ve çok kanallı pazarlama yoluyla rekabet gücünü artırmak isteyen şirketlere en uygun çözümler sunmak için yeni hesaplı ürünler geliştirdiklerini söylüyor. Biz de Türkiye’de 2016 e-ticaret öngörüleri için bu sözleri fırsat bilerek Emarsys Türkiye Ülke Müdürü Emre Güzey ve Emarsys Satış Direktörü Ekin Şahin’le bir söyleşi yaptık.

Emarsys Türkiye 2016 hedefleriyle başlayalım

Emarsys Avusturya’da e-posta ile pazarlamadan yola çıkarak kurulmuş bir teknoloji şirketi. Aradan geçen 15 yılda dünyaya açılan Emarsys, bugün tam kapsamlı bulut pazarlama çözümleriyle 17 ülkede hizmet veriyor. Ben de Avusturya’da uzun yıllar yaşamış biri olarak Avusturyalıların iş yapış şekillerini biliyorum ve sahip olduğum tecrübeyi kullanarak Emarsys’in en iyi uygulamalarını yeni dönemde Türkiye operasyonlarına yansıtmayı planlıyorum. Bundan kastım, Emarsys’in pazarlama faaliyetlerinde tam kapsamlı otomasyon sağlayarak şirketlerin iş yükünü hafifleten çözümler sunma ve veriyi anlamlandırma vizyonunu Türkiye pazarının şartlarına adapte etmek.

Türkiye pazarının şartları olarak neyi kast ediyorsunuz?

Öncelikle Türkiye pazarı Emarsys’in farklı çözümleriyle deneyimlerini ortaya koyması için olgun bir pazar, ama aynı zamanda girişimciye yeni fırsatlar sunan dinamik bir pazar. Türkiye’de güçlü oyuncular arasında öne çıkarak rekabet etmemiz sektörü canlandırıyor ve hepimize yeni iş alanları yaratıyor. Öte yandan, Türkiye’deki şirketleri veri üzerinden pazarlama yapma ve pazarlama otomasyonu konularında bilinçlendirmeyi hedefliyoruz. Türkiye’de bunu uygulamak isteyen çok sayıda firma var. Ancak, bunu etkinliklerde dile getirseler de bazen bu söylemler hayata geçirilemiyor. Emarsys olarak bu şartları değiştirmeyi hedefliyoruz.

Bunu nasıl sağlayacaksınız?

Kendimizden örnek göstererek: Kendimizi müşterilerimizin yerine koyuyoruz. Bir müşteri bütçe ayıracağı bir hizmet için sadece bunu sizin için yaparız sözünü duymak istemiyor. Aynı zamanda bunu yapabileceğinizi göstereceğiniz referanslar istiyor. Oysa bunun için mevcut müşteri portföyünüzü referans göstermeniz yeterli değil. Bunun dışında, veriyi doğru analiz ederek pazarlama otomasyonu ve çok kanallı pazarlama çözümlerini kendi firmanızda en iyi şekilde uygulayarak işinizi bildiğinizi herkese göstermeniz gerekiyor.

Emarsys’in vizyonu bu. Müşterilerimize pazarlama faaliyetlerini nasıl optimize edeceklerini kendimizden örneklerle gösteriyoruz. Bu özellikle teknoloji ve çözüm satışı konusunda çok kritik bir nokta. Önemli olan elinizdeki çözüm paketiyle neler yapabildiğiniz ve her türlü ihtiyaca yönelik modüllerle donatılmış çözümlerinizi müşteriye ne kadar etkili, çözüm odaklı ve verimli bir şekilde kullandırabildiğiniz. Verimlilik aynı zamanda uygun maliyetli çözümler anlamına geliyor.

Röportajın devamı için…

http://eticaretmag.com/pazarlama-otomasyonu-cok-kanalli-pazarlama-turkiyede-e-ticareti-nasil-buyutecek-roportaj/

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir