FROM THE BLOG

Emarsys, yapay zeka özelliklerini lanse etti.

 

Emarsys Yapay Zeka Pazarlaması (AIM), karmaşık veri bilimiyle milyarlarca müşterinin gerçek anlamda kişisel etkileşimlerini ölçeklendirme arasındaki uygulama boşluğunu, basit ve etkin bir şekilde birleştiriyor.

Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Ajans Dijital Kalem’in müşterileri arasında yer alan ve dünyanın lider B2C pazarlama bulutu şirketlerinden Emarsys, pazarlama profesyonellerinin rolünde çığır açacak, küresel markaların gelirlerini ve yatırım getirilerini (ROI) artıracak Emarsys Yapay Zeka Pazarlaması (AIM) özelliğini lanse etti. Yapay zeka pazarlamasının yeni kabiliyetleri, pazarlama profesyonellerinin üzerindeki yükü hafifletiyor. Bunu da bambaşka araçlar ekleyerek değil, onun yerine karmaşık veri bilimiyle her ölçekte gerçekten kişiselleştirilmiş kampanyaları tüm kanallarda uygulama arasındaki boşluğu basit ve etkin bir şekilde birleştirerek başarıyor.

İleri görüşlü pazarlama profesyonellerine güçlü ve somut bir yapay zeka çözümü olarak sunulan AIM, daha önce deneyimlenmemiş kabiliyetlere sahip; bir komutla kişiselleştirilmiş teşvik tavsiyeleri ve gelirleri % 28’den1 fazla artırma potansiyeliyle ciddi değer katma bunlardan sadece ikisi.

Forrester2 tarafından yapılan bir araştırmaya göre müşteri sadakati yaratmaya çalışan pazarlama profesyonellerinin % 40’ı kişiselleştirme konusunda zorluk yaşıyor. Emarsys AIM, ileri görüşlü pazarlama profesyonellerine daha fazla empati kurabilme ve müşterileriyle bire bir etkileşime odaklanabilme imkanı veriyor. Yapay zeka, operasyonel ve uygulama görevlerinin yükünü aldığı için bu her ölçekte yapılabiliyor. Pazarlama profesyonellerinin strateji, içerik ve yaratıcılığa konsantre olması da e-ticaret, perakende, seyahat ve diğer B2C sektörlerinde faaliyet gösteren küresel şirketlerin daha çok etkileşime giren müşteriler, daha fazla sadakat ve daha yüksek gelir elde etmesini, dolayısıyla da ROI oranlarının artmasını mümkün kılıyor.

Pazarlama profesyonellerinin AIM ile etkileşimi, gelişmiş özellikleri Emarsys B2C Marketing Cloud’a ekleyen özgün ve sezgisel bir kullanıcı deneyimi (UX) portalı aracılığıyla gerçekleşiyor. AIM, iki milyardan fazla Emarsys birleştirilmiş müşteri profilinin analizinden elde edilen verileri kullanarak zamanlamayı, içeriği ve iletişim kanalını otomatize ediyor.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir