FROM THE BLOG

Emarsys mobil kabiliyetleri geliştirecek.

Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Dijital Kalem’in müşterileri arasında yer alan ve dünyanın lider B2C bulut pazarlama yazılım sağlayıcısı Emarsys, yeni lanse ettiği mobil yazılım paketiyle mobil uygulamalarla etkileşimi geliştirmeyi ve müşteri yolculuklarının optimize edilmesiyle müşteri bağlılığını daha da artırmayı hedefliyor. B2C Marketing Cloud kapsamında sunulan Mobile Engage, kişiselleştirilmiş içerikle kullanıcıları mobil uygulamaya çekmek isteyen perakendecilerin, markaların ve diğer e-ticaret firmalarının mobil uygulama stratejilerini otomasyonla destekleyecek.

Forrester’ın 2015 Kasım’ında yayınladığı 2016 Öngörüleri: Mobil Devrim İvme Kazanıyor raporunda, “mobil ve tablet üzerinden ticaret ABD’de 142 milyar $, Avrupa’da 86 milyar € seviyelerine ulaşarak sırasıyla online işlemlerin %38 ve %32’sini oluşturacak” tahmininde bulunuluyor. Mobilin önemine değinen Emarsys Mobil Ürünler Başkan Yardımcısı David Galante, “Mobil uygulamalar; push mesajlarını ve uygulama içi bildirimleri kullanarak müşteriyi daha iyi hedeflemek ve daha etkin etkileşim kurmak amacıyla kullanıcı düzeyindeki bilgilerden yararlanmak açısından pazarlama profesyonellerine büyük bir fırsat sunuyor. Davranışsal verilerden yararlanan mobil etkileşim programları, etkili bir stratejidir ve mobil tasarım aşamasında mutlaka dikkate alınmalıdır. Adidas grubuna bağlı Runtastic gibi şirketler, müşterilerini elde tutmak ve bağlılıklarını artırmak amacıyla veri destekli mobil çözümler için Emarsys’i tercih ediyor” diye konuştu.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir