FROM THE BLOG

Dijital pazarlamanın geleceğinde bizi neler bekliyor?

Sosyal odağa dayanan stratejiler

Pazarlamanın içerisinde halkla ilişkiler, sosyal medya, dijital pazarlama gibi çok farklı temel disiplinler vardır. Tüm bu stratejiler ve platformlar açısından bakıldığında önümüzdeki yıllarda sosyal odaklı pazarlama stratejilerinin daha fazla odağa alınacağını söyleyebiliriz. Markaların özellikle halkla ilişkiler ve sosyal medya üzerinden yürütecekleri birçok çalışma, diğer disiplinlerle birlikte “daha sosyal” bir yapıda olacak. Burada da özellikle sosyal medya iletişimi ve yönetiminin önemi daha da artmakta…

Sosyal medya en büyük alternatif dijital kanallardan biri 

Dijital kültürün şekillendirdiği yeni bir çağda, kurumlar artık “sosyal medya” aracılığıyla;

  • Müşteri portföylerini genişletmek,
  • Sadık takipçi kitlesini artırmak,
  • Potansiyel müşterilerine ulaşmak,
  • Kurumu, ürün ve hizmetlerini tanıtmak,
  • İtibarını ve satışlarını artırmak istiyor.

Sosyal Medya şirketlere var olan ve potansiyel müşterileriyle iyi ilişkiler kurmayı sağlayan, stratejilerin bu yönde geliştirilmesi uzmanlar tarafından öğütlenen bir alan. Bu açıdan doğru ve efektif kullanıldığında dijital pazarlamanın geleceğinde hak ettiği yeri alacaktır…

Mobil Pazarlama

Mobil cihazlar hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline gelmeye devam ederken, mobil e-posta kullanımı da artıyor. Kampanya içeriklerini hedef kitlelerinin kullandığı cihazlarla uyumlu tasarlayan kurumlar, müşterilerine mobil cihazlar üzerinden de ulaşabilecek.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir