FROM THE BLOG

Araştırma sektörü 20. kez buluştu

Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Ajans Dijital Kalem’in iletişim sponsoru olduğu, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) düzenlendiği ve TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik’in açılış konuşmasını yaptığı 20. Araştırma Zirvesi, sektör paydaşlarını İstanbul’da buluşturdu.

Türkiye pazar ve kamuoyu araştırmaları sektörünün çatısı olan Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) düzenlediği 20. Araştırma Zirvesi, İstanbul Condrad Otel’de gerçekleşti. Araştırma sektörünü paydaşlarıyla İstanbul’da buluşturan ve “20/20 Araştırma ile Keskin Görüş”  ana temasıyla düzenlenen zirvenin açılış konuşmasını TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik yaptı.

Erol Bilecik: “Kurumları geleceğe taşıyan kültürel miraslarıdır”

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik, “Türkiye’nin küresel ölçekte rekabet eden, bölgesinde ve dünyada refah toplumu olarak referans niteliği taşıyan bir ülke olması için çalışmaya, üretmeye, yatırım yapmaya, istihdam yaratmaya devam edeceğiz.” dedi.

TÜAD Başkanı Fulya Durmuş: “Araştırma içgörülerin önemini ortaya koyuyor”

Halkla ilişkiler ve sosyal medya ajansı Dijital Kalem’in iletişim çalışmalarını yürüttüğü ve 20. yılını geride bırakan Araştırma Zirvesi’nin özel ve sürdürülebilir başarı anlamında nadir programlardan biri olduğunu ifade eden Türkiye Araştırmacılar Derneği Başkanı Fulya Durmuş ise: “Araştırmanın bütün iş dünyasındaki kararlarda en önemli girdilerden, faydayı getiren alanlardan biri. Keskin görüşte, kararların doğru noktaya getirilmesi, doğru kararlar alınması için araştırmanın ne gibi faydalar sunduğunu görüyoruz. Araştırma içgörülerin önemini ortaya koyuyor. Araştırma ile birlikte pazarlamanın, iletişim biriminin, yönetimin benden ne bekleniyor, markamdan ne bekleniyor ve ne yapmalıyım yol haritasını çıkarmak anlamında oldukça önemli.” dedi.

Moderatörlüğünü gazeteci, yazar Fatoş Karahasan yaptığı TÜAD 20. Araştırma Zirvesi’nde; TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik’in yanı sıra Çaytaş Yönetim Kurulu Üyesi ve Başkan Yardımcısı Yavuz Sütlüoğlu, N Beyin Bilimsel Kurul Başkanı ve Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sinan Canan, P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, İngiliz Pazar Araştırma Şirketi Colquhoun Associates’ın Danışmanı Kate Colquhoun, TRT Yayın Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Eren, TRT Yayın Denetleme ve Koordinasyon Kurulu Başkanı Ahmet Akçakaya, Arçelik Pazarlama A.Ş. Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi gibi isimler katılımcılarla buluştu. 2 gün süren zirvede bilgi ve deneyim paylaşımlarının yanı sıra mini konserler, yarışmalar, kısa film gösterimleri gibi eğlence içerikleri de yer aldı.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir