FROM THE BLOG

Ajans Dijital Kalem, 4. E-ticaret Konferansı’nın basın iletişimi sponsoru oldu.

Bu yıl dördüncüsü düzenlenecek ve ana teması sosyal medya ağları “Instagram ve Twitter”ın olacağı E-ticaret Konferansı’nın basın iletişimi sponsorluğunu Ajans Dijital Kalem üstlendi.

IMI Conferences tarafından ilki 2012 yılında gerçekleştirilen E-Ticaret Konferansı’nın dördüncüsü 7 Mayıs 2015 tarihinde Hilton Kozyatağı Conference Center’da sektör temsilcilerini ağırlayacak. Ajans Dijital Kalem’in sponsorları arasında yer aldığı konferansın bu yılki ana teması, sosyal medya ve mobil uygulamalar arasında son dönemlerde öne çıkan ve kurumlar için önemli fırsatlar sunan “Instagram ve Twitter” olacak. Başarılı uygulamalarıyla dikkat çeken kişi ve kurumların tecrübelerini katılımcılarla paylaşacağı 4. E-Ticaret Konferansı kapsamında, Instagram ve Twitter sosyal medya ağlarının yönetiminin yanı sıra e-ticaret sektörünün temelini oluşturan farklı konular da ele alınacak.

Sosyal medyanın e-ticaret faaliyetlerinde etkin bir şekilde kullanımı, sosyal medyada kriz yönetimi, doğru içerik yönetimi, veri analizi, marka yönetimi, kampanya yönetimi, ödeme altyapısı, müşteri bağlılığı konusunda yapılması gerekenler, e-ticaret lojistiği, başarılı sosyal medya uygulamalarıyla öne çıkan kişi ve firmaların uyguladığı stratejiler ve başarı hikâyeleri, konferansın bu yılki diğer konu başlıkları olacak.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir