Bildiğiniz gibi olmayan kasko

Halkla ilişkiler, dijital pazarlama ve içerik yönetimi ajansı Ajans Dijital Kalem’in halkla ilişkiler ve basın iletişimi hizmeti sunduğu Generali Sigorta, Türkiye’ye bildiği gibi olmayan yeni kasko hizmetini çok iyi bildiği bir isimle anlatıyor.

“Bildiğin Gibi Değil” mottosu ekseninde dönüşüm yaşayan Generali Sigorta, sunduğu esnek teminat paketleri ile bütçe ve ihtiyaca göre tamamen isteğe bağlı olarak özelleştirilebilen ve indirim opsiyonları da sunan kasko ürünü “Benim Kaskom”un lansmanını, Türk halkının çok yakından tanıdığı bir isim olan Sergen Yalçın’la yapıyor.

Sergen yine bildiğimiz gibi!

Filmde Sergen, akıllara kazınmış Sergen figürünün yapacağı her şeyi yapıyor. Ata biniyor, reklamda oynuyor, her renge değer veriyor. Ancak izleyicilere bildikleri gibi olmayan bir yönünü de göstermeyi ihmal etmiyor. Sergen kaskosunun fiyatını kendisi belirliyor, ne kadar isterse o kadar ödüyor. Çağın Dizdar’ın yönetmenliğini, Hacıyatmaz Film’in prodüksiyonunu yaptığı reklam filmi Ajans 4129Grey tarafından hazırlandı.

bir yorum bırakın